Deze week: Yes!Delft Week

Yes!Delft heeft de week van 6 tot en met 9 juni uitgeroepen tot de Yes!Delft Week. Tot vrijdag staat elke dag in het teken van ondernemerschap.

Zo is er op maandag 6 juni vanaf 14.00 uur een demonstratie in het Mekelpark van producten die al wereldwijd verkocht worden door Yes!Delft ondernemers. Variërend van de nano satellieten van ISIS tot de stormvaste paraplu van Senz.

Op dinsdag 7 juni kunnen belangstellenden vanaf 13.30 uur een rondleiding krijgen door het pand van Yes!Delft aan de Molengraaffsingel 12-14. Ze kunnen dan tevens een case voor een bedrijf uitwerken en een workshop marketing volgen. Om 17.00 uur kunnen studenten inspiratie opdoen bij een lezing van drie succesvolle starters in collegezaal A van de faculteit 3mE.

Woensdag 8 juni staat Yes!Delft vanaf 12.30 uur in het teken van de presentatie van business plannen die studenten het afgelopen semester maakten tijdens hun cursus Ready to Startup!

Tot slot kunnen belangstellenden die de rondleiding bij Yes!Delft op dinsdag hebben gemist donderdag 9 juni de gehele dag de schade inhalen.

Voor diverse onderdelen is aanmelden vereist.

Op het programma stonden onder meer de presentatie van het businessplan en beoordelingen van de technische aspecten van de DUT-auto wat betreft het ontwerp en het kostenplaatje. Dat leverde onder meer de ‘Most Innovative Use of Electronics Award’ op.

In het weekeinde, tijdens de rijproeven, sloeg het Delftse team toe. Zo werd bij de autocross de snelste tijd gereden. Meer informatie op de site van het DUT Racing Team en de site van de TU Delft.