De TU Delft exposeert haar technologie

Zaterdag 13 november organiseert de TU Delft voor de vierde keer de Techologiedag in het Aula Congrescentrum. Evenals voorgaande jaren is voor afgestudeerden van de TU Delft, studenten in de laatste fase van hun studie, relaties uit het bedrijfsleven, de universitaire wereld, de politiek en de eigen staf een gevarieerd programma samengesteld.

U bent van harte welkom vanaf 10.00 uur, waarna dr. N. de Voogd om 11.00 uur de Technologiedag officieel opent. Op de Stevinlezing spreekt dit jaar Professor Sir Harold W. Kroto. De titel van zijn lezing is: ‘De nieuwe ronde wereld van koolstofmaterialen’ en gaat over de ontdekking van fullerenen en aanverwante koolstofnanobuisjes. Voor deze ontdekking ontvingen hij en twee collega’s in 1996 de Nobelprijs voor Chemie. Vanuit de TU Delft kunt u een lezing bijwonen door prof.dr. C. Dekker met als onderwerp ‘Elektronica met enkele moleculen’.

Tijdens het middagprogramma kunt u de Kennisbeurs en Carrièremarkt bezoeken. Op de Kennisbeurs presenteren kennisintensieve bedrijven uit de regio zich. De Carrièremarkt biedt de bezoeker de mogelijkheid zich te oriënteren op een mogelijk verandering van loopbaan of start van een carrière.

De TU Delft stelt u in de gelegenheid om een bezoek te brengen aan speciale onderzoekondersteunende voorzieningen. De dag wordt om 16.00 uur feestelijk afgesloten.

Voor informatie/aanmelding kunt u contact opnemen met Yvonne Smit, projectmedewerker Communicatie en Marketing Groep/Public Relations, tst. 7783.