Competitieploeg Delvers promoveert

De Delvers hebben afgelopen zondag een derde plaats behaald tijdens de finalewedstrijden van de atletiekcompetitie. Deze derde plaats geeft recht op promotie naar de eerste klasse in het district.

br />
De wedstrijden werden geteisterd door hevige regenval. Hierdoor kwamen de spinters, die normaal de meeste punten binnenhalen voor de ploeg, niet tot aansprekende resultaten. De voornaamste concurrent, AV’56 uit Goes, werd pas teruggewezen tijdens de afsluitende 5000m. Het uiteindelijke verschil was 43 punten op een totaal van ruim 7300.

Als gevolg van de promotie moeten De Delvers hun competitieploeg verbreden en versterken, om te vermijden dat volgend jaar onmiddellijk degradatie volgt. Wie een bijdrage wil leveren aan de nieuwe competitieploeg is welkom op sportpark Brasserkade. De Delvers trainen er op maandag en woensdag vanaf 16.30 uur. (H.O.)

Henk Orsel

Henk Orsel