Kort

Camelot levert 143 studentenstudio’s op

Mosaic World, voorheen bekend als Camelot Europe, legt momenteel de laatste hand aan 143 studentenstudio’s en 142 startersappartementen op het Pauwmolenterrein in Delft. Je kunt je sinds deze week als geïnteresseerde aanmelden voor de woningen, meldt de huisvester in een persbericht.

Het gaat om zogenoemde shortstay-woningen waar huurders maximaal zes maanden blijven. De kale huur van de studentenstudio’s begint bij 590 euro, die van appartementen bij 632 euro. Hier komen nog servicekosten en stofferings- en meubileringskosten bij. Bewoners van 23 jaar of ouders kunnen huurtoeslag aanvragen voor de woningen.

De huurt start 1 september. Inschrijven kan via de website Spots4You.com.

Camelot Europe is de afgelopen jaren meerdere keren in opspraak geraakt vanwege onder meer te hoog berekende servicekosten, onduidelijke afrekeningen en verplichte aansluiting bij de app MyCastle. Onlangs maakte Youtube-programma BOOS een aflevering over de huisvester.

Huurders kunnen vanaf 1 september intrekken in de woningen. (Foto: Mosaic World)

Nieuwsredacteur Annebelle de Bruijn

a.m.debruijn@tudelft.nl