Braungart in Delft

De bedenker van het cradle-to-cradle principe, Michael Braungart is dinsdag 12 mei in Delft voor een studiedag over duurzaam materiaalgebruik in praktijk.

Braungart in Delft

Naast Braungart zullen de ‘maatschappelijk gedreven wetenschapper’ prof.dr. Jan Rotmans (Erasmus universiteit Rotterdam) en prof.ir. Peter Luscuere (TU, Bouwkunde) lezingen geven.

Thema’s van de dag zijn naast het onderzoek aan beide universiteiten, ook presentaties van bedrijven die de C2C-filosofie al in praktijk brachten.

Meer informatie op de TU-site

Exact Software bouwt zijn nieuwe hoofdkantoor op het Technopolis Innovation Park, gelegen ten zuiden van de TU. De verhuizing zal over ongeveer anderhalf jaar plaatsvinden. Burgemeester Verkerk sloeg de eerste paal. Technopolis wil innovatieve bedrijven aantrekken en heeft de ambitie vooraanstaand wetenschapscentrum in Europa te worden. Verkerk, collegevoorzitter Van den Berg en Rajesh Patel (bestuursvoorzitter Exact Software) tekenden vorige week voor de nieuwbouw.

Meer informatie op de TU-site