Bal met studentenprijzen

De bekendmaking van het studentenhuis van het jaar – dit jaar was dat de Delftse Engelenbak – wordt onderdeel van een studentengala in Ahoy in Rotterdam.

Zie ook: ‘Pik vrouwelijk talent er vroeg uit’

De strijd om het studentenhuis van het jaar wordt elk jaar georganiseerd door Studenten.net, dat ook tekent voor onder meer de student van het jaarverkiezing. Tot nu toe was de bekendmaking op een ‘finalefeest’. Dat wordt nu een gala onder de titel Bal.

Het goede nieuws is dat er tot diep in de nacht te genieten moet zijn van ‘vele soorten entertainment’ zoals ‘nationale artiesten en dj’s’, aldus organisator Brand New Live.

Mogelijk minpuntje in deze economisch zware tijden, met onder meer ook druk van het bsa, is dat voor een kaartje 35 euro neergetikt moet worden. Het eerste bal heet toepasselijk Bal11 en wordt op 19 mei gehouden.