Alles over onderwijs

Gaat de bsa-norm omhoog? Geven docenten al hun colleges voortaan in het Engels? Is het nieuwe onderwijsgebouw Pulse op tijd klaar? Dat en meer lees je hier.

(Foto: Sam Rentmeester)

Van Brightspace tot werkdruk bij docenten. Van numerus fixus tot nieuwe opleidingen. En van Oras en Lijst Bèta tot de beste docent van het jaar. Nieuwe moocs, onderwijspilots, stijgende studentenaantallen, onderwijsuitval, Graduate School: nieuwsredacteuren Roos van Tongeren en Connie van Uffelen schrijven er over.

Delta kijkt verder dan de campus. Je vindt hier ook artikelen over landelijk en zelfs buitenlands onderwijsnieuws. Het Hoger Onderwijs Persbureau (HOP) houdt je op de hoogte van landelijke studentendemonstraties, de nieuwste onderwijswetgeving, bijzondere ontwikkelingen in het hbo en opvallend universiteitsnieuws uit het buitenland.

Mocht je nu zelf een bijzonder onderwijsproject hebben, een docent die op een wel heel speciale wijze lesgeeft, of zomaar iets kwijt willen over het onderwijs aan de TU: schroom niet om contact met ons op te nemen via delta@tudelft.nl.

Nieuwsredacteur Connie van Uffelen

c.j.c.vanuffelen@tudelft.nl